søndag, september 24, 2006

NM-Natt og finale i Craft-Cup

Sett i lys av at jeg har hangla de siste to ukene, må jeg si meg brukbart fornøyd etter helgas strabaser i Trondheim. I Natt-NM fredag baska jeg litt på 3. post og på et langstrekk etter gaflingsrunden. De serverte ei skikkelig løype, og leggene nappet de siste kilometrene for å si fra at de var forsynte. Jeg klarte ikke gjenta premieplass fra i fjor, men endte på 36. av 57 startende.
Resultater | Kart 1 | Kart 2

I søndagens mellomdistanse lå jeg på 27. plass halvveis etter teknisk downhill-orientering ned til Kobberdammen. Så fikk jeg kjørt meg grundig oppover og endte på 33. plass av 45 løpere.
Resultater | Kart

Selv om det går litt for trått, er det utrolig inspirerende å konkurrere på toppnivå. Jeg får skikkelig lyst til å trene mer og bl.a. bli sterkere i motbakkene. Det tror jeg er god medisin til neste år, hvor målet får være å forbedre årets 101. plass i norgescupen.

Foto: Anders Fougner, NTNUI

Ingen kommentarer: