torsdag, april 05, 2007

Viktig melding, lytt på radio!

For hundre år sida (da vi bare hadde NRK) var det et tv-program hvor deltakerne suste rundt i verden på jakt etter en ”skatt”. Jeg husker at de var innom Påskeøya med helikopter, tror jeg, men jeg husker ikke hva programmet het. Derimot husker jeg at jeg digga det!

Derfor er det nå i påskeuka, kun én ting på tapeten mellom klokka ti og elleve: Påskelabyrinten på P1. Bevæpnet med spisse ører, atlas og Internett, kan en jage rundt om kapp med innringerne, ledsaget av den tradisjonelle påskelabyrintprogramlederstemmen til Viggo Valle. I tillegg til å være god tidtrøyte, er det lærerikt ut over det vanlige; her kan en snappe opp adskillige TP-triks.

Dette er mitt påsketips, hvis du ikke allerede er hekta. Og hvis du ikke leser dette før det er for sent, kan du helt fint høre gjennom årets program i etterkant på statskanalens hjemmesider.

Skitt skattejakt!

Ingen kommentarer: