tirsdag, november 21, 2006

Mr. Refactoring

På nettstedet http://devlicio.us har de snurra i gang en konkurranse som går ut på å rydde opp i rotete kode. Blant alle godkjente løsninger, trekker de ut en vinner. Glad som jeg er i å forenkle knotete løsninger, og samtidig brukbar i Lotto, heiv jeg meg på. I morges fikk jeg mail om at jeg vant ei bok!

---
Congratulations...you're the winner of Challenge 1. Please send me your delivery address and I'll get a copy of Framework Design Guidelines off to you. You'll also be received a 3-user license pack to CodeIt.Once.

As a quick note on your submission, I like how you handled the hard-coded values in EmailService; if they couldn't be pulled from config, default values would still be available. Overall, great refactorings!

Billy

Ingen kommentarer: