søndag, november 19, 2006

Ny jobb

Siste nyhet på overgangsmarkedet er at jeg bytter "klubbdrakt" også i jobbsammenheng neste år. Seinest 1. mars blir det ny tilværelse som konsulent i Bouvet. Ja, min bror jobber i samme butikk, men han smurfer med Java, så hvis han holder seg til det, og jeg til Microsoft-teknologi, blir vi ikke å tråkke hverandre på tærne.
Nå må det sies at å bytte jobb absolutt ikke er min favorittsyssel, men heller et resultat av at jeg omsider begynner å finne ut hva jeg vil holde på med og være god på i overskuelig fremtid. Jeg har veldig flinke og hyggelige, både norske og kinesiske, kolleger i Ethos Technologies som jeg gjerne treffer igjen seinere - om ikke annet, så over en fredagspils.

2 kommentarer:

C sa...

Oi. Gratulerer :)

Unknown sa...

Takk, det blir spennende :)