mandag, november 27, 2006

Recycling

I dag, på vei ut av butikken, så jeg en liten gutt som sykla forbi på en altfor stor, mørkegrønn Hard Rocx offroadsykkel - uten sete. Jeg blei helt paff. "-Er ikke det...? Men... Kasta ikke jeg den i...?" Jovisst var det gammelsykkelen min!

De klarer ikke nappe den med seg når jeg lar den stå tre måneder ulåst i fellesboden, men måker jeg den opp i den store ryddekonteineren en mørk høstkveld for å slippe å drasse den til Grønmo - da blir det napp!

Jo; setet mangler - det tok jeg vare på før jeg kasserte den. Kjekt å ha et ekstra om noen skulle finne på å dra kniven over sittestativet på nysykkelen. Kanskje jeg skal høre om kisen vil kjøpe det? Kan bli vondt for ham hvis han glipper i tråkket.

"Recycling" kan en iallfall trygt kalle det.

Ingen kommentarer: